Kære medlemmer

Vi er blevet gjort opmærksom på, at der muligvis er nogle af vores medlemmer der desværre lukker folk ind der ikke har medlemsskab. Vi vil gøre opmærksom på, at dette selvfølgelig er strengt forbudt, og vil medføre bortvisning.
Hvis man ønsker at vise en ven vores lokaler, kan det ske i det tidsrum hvor der er en instruktør, her er døren altid åben. Vi er opmærksomme på, at der er flere unge mennesker der gerne vil træne hos os før de er fyldt 15, som er vores nuværende aldersgrænse. Vi ser løbende på hvad vi kan gøre for at imødekomme dette, men det er på nuværende tidspunkt ikke muligt at ændre på.

For at komme dette problem til livs vil der blive tjekket overvågning og ind imellem være nøgletjek. Så husk altid at have din nøgle med. ??

Rigtig god træning. ??

Kommende events