Træningsprogram

Du kan få lavet et træningsprogram, der passer til dine behov, det gælder både konditions- og styrketræning. Alle vores instruktører er uddannet ved foreningsfitness.

Cirkeltræning

Er en træningsform hvor du opnår stor effekt i både styrke, kondition og sundhed. Det foregår både i træningsmaskiner og med andet udstyr. Der er cirkeltræning mandag og torsdag formiddag.

CrossGym

Her opnår du stor effekt i både styrke, kondition og sundhed. CrossGym foregår i vores bevægerum med forskelligt træningsudstyr.

Der er CrossGym mandag og torsdag aften.

Club Virtual

Du kan cykle, når det passer dig!

Club Virtual tilbyder fantastiske virtuelle "indoor cycling" lektioner, hvor du har 38 forskellige lektioner at vælge i mellem. Der er 3 niveauer at vælge i mellem, og du kan køre alt fra de korte lektioner på ca. 44 min. op til lektioner på 91 min.

Du bestemmer selv lydniveauet, intensiteten og indsatsten, og instruktørerne guider dig hele vejen igennem lektion.

Systemet er meget let at bruge, og i vores lokale findes en vejledning, som guider dig gennem brugen af det.

Husk vanddunke, sko og håndklæde.

Mandehørm

Torsdag aften træner en gruppe mænd sammen. Der er mulighed for at få en instruktør til at give inspiration til nye øvelser. Så hvis du gerne vil træne sammen med andre mænd så mød op.

Kommende events