Indmeldelse:
Når du skal købe medlemsskab ved Holtet Fitness skal du skal du her på hjemmesiden gå ind og tilmelde dig det medlemsskab du ønsker. Du kan vælge imellem 3, 6 og 12 måneder.

Når du har tilmeldt dig, vil du modtage en tilmeldingskvittering på din mail.

Mød herefter op i centeret, mens der er personale, se tidspunkter nedenunder. Her skal du vise din kvittering. Den kan vises på mobilen. Dette gælder også tidligere medlemmer, da nøglen igen skal åbnes på vores computer i centeret.

Der er personale i centeret på følgende tider:
Mandag kl. 10-11 og 17-18
Onsdag kl. 17-19
Torsdag kl. 10-11
Lørdag kl. 10-12

Hvis du er nyt medlem skal du have lavet en nøgle. Nøglen koster 100kr, som kan betales kontant eller via mobilepay.
Mobilepay nr.: 62407 - Holtet IF

Nøglebrikker udleveret før 1. oktober 2017 er fortsat udlånt mod depositum

Når du er meldt ind vil der fremover blive hævet det beløb, der svarer til den gældende kontingentsats på dit betalingskort. (vi anbefaler at man IKKE anvender Mastercard grundet ekstra gebyr

Du vil modtage en email og SMS 10 dage, før der hæves på dit betalingskort.
Ligeledes vil du, hvis dit Betalingskort udløber, få en meddelelse om, at du skal ændre dine betalingsoplysninger for at sikre, at kontingentet fortsat bliver betalt.

Dine betalingskortinformationer opbevares et sikkert sted.

Du modtager en e-mail med kvittering, når vi har hævet kontingentet fra dit betalingskort

Du kan altid henvende dig, hvis du har ændringer til dit medlemskab, eller du ønsker at opsige det.
Henvendelse bør foretages til vores kontingentansvarlige. Se hjemmesiden for kontaktoplysninger.

Sletning/udmeldelse:
Hvis du ikke ønsker at være medlem længere skal du henvende dig til foreningen for at melde dig ud. Skriv mail til fitness.kasserer@holtetif.dkHerefter stoppes betalingsaftalen.

Du har mulighed for at logge ind på din profil, hvor du under 'Mine tilmeldinger' kan få en oversigt over dine betalinger.

OBS: Ved indmeldelse af medlem UNDER 15 år! (I 2024 afprøver vi at unge fra det år de fylder 14 kan træne i vores center)

Alt ovenstående er også gældende her, dog SKAL det være en forældres kort der oprettes under betaling. Det vil sige at det er medlemmets navn der skal oprettes som bruger, men en forældres kort der står for betalingen.

Hvis der skulle opstå tvivl om ovenstående kan vi kontaktes på mail eller på Facebook.

Kommende events