Holtet Fitness er for alle over 15 år og et foreningsbaseret center, hvor der altid er en afslappet og hyggelig stemning. Centeret er en del af Holtet Idrætsforening og har fælles omklædningsfaciliteter. Vi tilbyder både styrke- og kredsløbstræning samt holdtræning i form af indoor cycling, cirkeltræning og CrossGym.

Her er ingen faste træningstider - du kan træne, når du har lyst. For at træne skal du blot medbringe behageligt træningstøj, indendørssko, træningshåndklæde og en drikkeflaske.

Vi henvender os til helt almindelige mennesker, der ønsker en sundere og mere aktiv hverdag. I vores center kan du træne på professionelt udstyr fra Technogym, som har variabel modstand og skåner leddene. Vi samarbejder med Antidoping Danmark om at skabe et sundt og dopingfrit træningsmiljø.

Du kan altid få råd og vejledning af vores veluddannede fitnessinstruktører.

ÅbningstiderFitnesscenteret er åbnet hver dag fra kl. 05.00-23.00.

Kommende events